دانلود فیلم ایرانی

چهار جبهه نظامی - دیویس (بن افلک) ، ویلیام میلر (چارلی هونام) ، بن میلر (گرته هدلوند) ، مورالس (پدرو پاسکال) - برای بازگرداندن گابریل مارتین ، رهبر مواد مخدر آمریکای جنوبی از بازنشستگی آورده شده اند. لورا (رینالدو گالگوس) و ثروت او را به ارزش 75 میلیون دلار سرقت کرد. مفاصل به برنامه ریزی می رود؛ فرار نمی کند.

فرضیه Triple Frontier با خوشحالی می تواند به عنوان تقطیر حرفه ای J.C Chandor تا به امروز عمل کند. این مخلوط کنایه های تحت فشار مردان Margin Call ، نوک مبارزه با عناصر All Is Lost ، و اسکار اسحاق به عنوان جنایتکار یک سال خشن ترین است. فیلم نوشته شده با Hurt Locker و Mark Boal (Hath Locker and Zero Dark Thirty) (فیلم Kathryn Bigelow تهیه کننده اجرایی است) ، فیلم Chandor عضلانی ، ساخته شده و لذت بخش است ، اما واقعاً دارای تفاوت های ظریف ، شخصیت های قانع کننده و وزن برای فراتر رفتن از فرضیه اکشن DTV خود نیست.

پس از استراحت Hurt Locker-esque در خارج از دیسکو در آمریکای جنوبی که اسکیاپ سانتیاگو "پاپ" گارسیا را تأسیس می کند ، فیلمنامه چاندور و بول اولین اقدام را برای جمع آوری سربازان سابق انجام می دهد. میلر ویلیام "Ironhead" چارلی هونام در حال حاضر با انواع جوانی صحبت می کند ، و در مورد خفه کردن یک شهروند حرف می زند تا اینکه خود را لگد زد ، زیرا او از جابجایی اتومبیل خودداری کرد - ویژگی شخصیت اصلی او این است که همه چیز را می شمرد (43 کشته است). برادرش بن "فقط شخصیتی که اسم وسط خنک را پیدا نمی کند" Miller (Hedlund) به MMA برای مبارزه با بادام زمینی کاهش یافته است. فرانسیسکو "گربه ماهی" مورالس (پاسکال) یک خلبان است که برای رپ کک مستقر است اما یک کودک جدید برای پشتیبانی دارد. و تام "ردفل" دیویس (افلک) ، نبوغ نظامی این گروه که 5 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است ، اکنون در حال فروش کاندو در یک کامیون مورد ضرب و شتم است و در تلاش برای پرداخت هزینه برای فرزند خود است - می دانیم "ردفل" افسرده است زیرا افلک دقیقاً همان را پوشیده است. عباراتی که وی در طول توده 
 دانلود فیلم ایرانی  Batman V Superman پوشید.

بعد از شروع برنامه ای ، وقتی گارسیا برنامه خود را بیان می کند ، چیزهایی پیش می آید: به ترکیب پادشاه مواد مخدر گابریل مارتین لوره (رینالدو گالگوس) ، او را به هر وسیله لازم بکشید ، سپس با 75 میلیون دلار حرکت کنید. نکته جالب در مورد نحوه ترسیم Chandor و Boal از این گروه به عنوان حرفه ای های جدی (هوارد هاوکس تأیید می کند) ، زیرا نقشه ها را از روی تدارکات ترسیم می کنند ، نادری برای دیدن شخصیت های نمایش داده شده به عنوان هوشمند و کاملاً دقیق ، و نه حواشی که تک تک آنها را فاش کند. هنگامی که نوبت (به طور شگفت آور در اوایل) ، حمله به پایگاه لورا گرفتار ، مسائل پر تنش با پیچ و تاب و چرخش است که واقعاً تعجب آور است.

فرار شامل یک پرواز هیجان انگیز از کوه ها می شود ، اما این خطر به جای این که گروه مجبور شود راهی محل ملاقات ساحل شود ، به سمت پایین می رود. بازیگران دوست داشتنی نقش ها را بازی می کنند ، اما از نظر زندگی داخلی و پویایی شخصیت ها برای روشنایی چیز زیادی ندارند. به همین ترتیب ، مطالب موضوعی تفاوت میان خدمت به کشور خود و خدمت به خود ، انجام کارهای جنایی به دلایل خوب ، حیرت انگیز است ، اما واقعاً به بینش نمی رسد. این امر کاملاً طرفدار نظامی است ، به ویژه در روشی که جادوگران آمریکایی توسط خدمات پس از عمل سخت انجام می شوند ، اما احترام به زندگی و مرگ را محکوم می کنند که یک دنباله Expendables فقط نمی تواند آن را مدیریت کند. کارگردانی فیلم سازی نیز بی عیب و نقص است ، با رومان واسیانوف ، روسیایی واشنگتن ، به یک فیلم برجسته و سرد ، چشمگیر و چشمگیر به آینه کاری برای انجام وظیفه دشوار دست می یابد. هنوز هم با چاندور (و بیگلو و بول) در راس قرار دارید ، کمی بیشتر انتظار دارید

Comments

Popular posts from this blog

خرید رپورتاژ دائمی

تعمیرات تبلت لنوو

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟