برای یادگیری مکالمه زبان فرانسه چگونه تمرین های لازم را انجام دهیم؟


زبان فرانسوی یکی از زبان های محبوب می باشد که زبان آموزان تصمیم می گیرند آن را با استفاده از منابع آموزشی در کتابفروشی ها و فایل های صوتی و ویدیو های آموزشی بهتر نماید. اگر چه مطالعات پیوسته موجب می شود که زبان آموزان بتوانند درک بهتری نسبت به این زبان داشته باشند، اما توصیه می شود که با شرکت در کلاس های زبان فرانسه با کیفیت آموزش زبان دایلو بتوانید این زبان را به شکل موثر تری بیاموزید و آن را تمرین کنید.
شما ممکن است نتوانید در یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال مسلط شوید، مگر اینکه شاید اگر در فرانسه زندگی می کنید بتوانید این زبان را خیلی عالی بیاموزید که البته نیاز به مطالعه پیوسته نیز خواهد داشت. یادگیری زبان فرانسه یک سفر است، درست مثل زندگی و هیچ نکته جادویی وجود ندارد که همه چیز عالی باشد که ممکن است شما بعضی را یاد بگیرید، برخی را فراموش کنید، برخی دیگر را یاد نیز در آینده خواهید آموخت. تمرین کاملا مناسب است، اما تمرین 3 ساعت در روز ممکن است کار بیش از حد باشد.
یاد بگیرید و تمرین کنید و آنچه را که یاد گرفته اید تمرین کنید. استفاده از فرانسوی هایی که آموخته اید بهترین راه برای یادآوری آن است. به اتحادیه حق رای دادن به اتحاد بپیوندید، در کالج یا مرکز محلی خود یک اعلان بگذارید تا افراد علاقمند به یک باشگاه فرانسوی را پیدا کنید، با همسایگان فرانسوی زبان و مغازه داران گپ بزنید و مهمتر از همه در صورت امکان به فرانسه نیز سفر تفریحی داشته باشید.
منفعلانه گوش کنید و تمرینات خود را بیشتر نمایید. می توانید با گوش دادن به زبان فرانسوی در هنگام رفت و آمد در اتومبیل، اتوبوس یا قطار و همچنین در هنگام پیاده روی، آهسته دویدن، دوچرخه سواری، پخت و پز و تمیز کردن، تمرینات اضافی کسب کنید.
روش های تمرین خود را متفاوت کنید و تنوع در یادگیری ایجاد نمایید. تقریبا و مطمئنا هر روز تمرینات گرامر انجام دادن، انرژی گیر می شود و ممکن است شما را خسته کند. ممکن است تمرینات دستور زبان را در روز دوشنبه، کارهای واژگان در روز سه شنبه، تمرینات گوش دادن در چهارشنبه و غیره را امتحان کنید و نتیجه بهتری کسب کنید تا اینکه همه را در یک روز انجام دهید.
نکته اصلی یادگیری زبان فرانسه، چه در پاریس و چه در خانه، این است که خود را در معرض و تمرین هر چه بیشتر زبان قرار دهید. مطمئنا اگر در فرهنگ فرانسفونی زندگی نمی کنید، چالش برانگیز تر است، اما هنوز هم روش های بی شماری برای شما وجود دارد که فرانسوی ها را در کارهای روزمره خود بگنجانید.
هر روز از یکی از این نکات استفاده کنید و متعجب خواهید شد که وقتی سرانجام به پاریس برای تفریح سفر می کنید، چقدر فرانسوی شما قوی شده است. هر روز به زبان فرانسه بخوانید. مهم نیست که چه چیزی فقط خواندن را تمرین کنید. مهمترین چیز خواندن موضوعی است که مورد علاقه شماست. اگر می خواهید آشپزی کنید، یک مجله غذایی فرانسوی بخوانید. اگر دوست دارید مجله های ورزشی را بخوانید.  برای دوستداران ادبیات، کتابی را که از آن لذت برده اید به انگلیسی یا فارسی، به زبان فرانسوی نیز بخوانید. به یاد داشته باشید لغاتی را که نمی دانید بنویسید تا بعداً آن ها را جستجو کنید.
برچسب اقلام موجود در خانه یا محل کار خود را و نام فرانسوی اشیاء موجود در خانه یا محل کار خود را بر روی یک یادداشت پس از آن بنویسید، سپس یادداشت را روی اشیاء بچسبانید. هر بار که به مورد نگاه می کنید، نام فرانسوی را با صدای بلند بگویید. قبل از اسم حتما مقاله مشخص را بنویسید و همیشه هنگام بیان اسم با صدای بلند از مقاله استفاده کنید.
به رادیو فرانسه و انواع لیسنینگ های زبان گوش دهید. صداهای فرانسوی بسیار متفاوت از نحوه نگارش آن است، بنابراین بخش اساسی تحصیل در خانه شما باید شامل گوش دادن به زبان فرانسه باشد.
با فرانسوی با خود صحبت کنید، زیرا گاهی اوقات با خودتان ممکن است عبارتی را بیان کنید. همه ما مواردی را می گوییم و به این فکر کنید که کدام عبارات را بیشتر می گویید و سعی کنید حداقل 5 مورد از آن ها را بیابید و آن ها را به فرانسوی ترجمه کنید. و از این پس آن ها را به فرانسوی بگویید. وقتی می توانید، گفتن آن ها را در آینه تمرین کنید تا بتوانید نحوه صحبت را هنگام صحبت کردن مشاهده کنید بهتر خواهید آموخت.
یک دفتر خاطرات فرانسوی نگه دارید که شما می توانید هر چیزی که دوست دارید را در این دفترچه یادداشت بنویسید و در مورد آب و هوا نیز بنویسید. یک لیست مواد غذایی تهیه کنید. کاری که شما قصد انجام آن روز را دارید. کاری که قبلا آن روز انجام دادید. شرح یک همکار در محل کار تا زمانی که راحتی خود را تغییر ندهید، توصیه می کنیم روی نوشتن در یک زمان خاص تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر شما فقط زمان فعلی را یاد می گیرید، سعی کنید فقط در زمان حال بنویسید تا زمانی که احساس آمادگی برای تغییر در زمان دیگری کنید. هدف نوشتن یک صفحه کامل در روز است.

Comments

Popular posts from this blog

خرید رپورتاژ دائمی

تعمیرات تبلت لنوو

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟